Join now
Log in Join

Customer Care Professional at American Express, (Amsterdam)

Customer Care Professional – World Service Heb jij een passie voor service, ben je resultaatgericht en heb je interesse om voor een bedrijf van wereldklasse te werken. Dan zou de positie van Customer Care Professional bij American Express een ideale match voor jou kunnen zijn. Als Customer Care Professional ben je het gezicht en de stem van American Express. Je krijgt dagelijks de kans om een verschil te maken in het leven van klanten. Onze unieke servicefilosofie, Relationship Care® zet jouw passie voor service en je persoonlijke benadering op de eerste plaats tijdens elke interactie met de klant en geeft je de kans om toegevoegde waarde te bieden en de relatie met ons bedrijf te versterken. American Express Customer Care Professionals bieden onderscheidende service en geven helder en accuraat antwoord op vragen van de klanten. Customer Care Professionals maken het gemakkelijk voor de klanten om zaken met ons te doen en zorgen voor duidelijkheid terwijl ze de klanten waarderen voor de relatie met ons bedrijf. Als Customer Care Professional ben je verantwoordelijk voor het evalueren en analyseren van de klantgegevens waardoor je op-maat-gemaakt advies kan bieden dat de voordelen van producten en services verduidelijkt. Je kunt productaanbiedingen doen die aansluiten op de wensen van de klant en de loyaliteit versterken. Welke werkzaamheden vervul jij dagelijks als Customer Care Professional? Het leveren van uitmuntende service door vragen van klanten te beantwoorden in een snelle, gestrucureerde klantenserviceomgeving Het oplossen van product- of servicegerelateerde vragen door het stellen van gerichte vragen; het vaststellen van de oorzaak van het probleem; het selecteren en uitleggen van de beste oplossing die bijdraagt aan merkloyaliteit Klantrelaties koesteren en laten groeien bij elke interactie wat resulteert in meetbare klantwaarde Benodigde accountinformatie vastleggen en op-maat-gemaakte oplossingen bieden die de klant ten goede komen Buitengewone resultaten behalen, gemeten door klanttevredenheid, effectiviteit, efficiëntie en kwaliteit.

Qualifications:
Dit zijn de vaardigheden en ervaringen die we zoeken. Herken jij jezelf hierin? Klantenservice-ervaring met een passie voor het opbouwen van klantloyaliteit door uitstekend luisteren, het versterken van relaties en sterke schriftelijke en verbale communicatie In staat om te werken in een snelle, resultaatgerichte omgeving door vakkundig multitasken en navigeren in een Windows-omgeving Aantoonbare adviserende ervaring en het vermogen om keuzes te beïnvloeden Creatief in het oplossen van vraagstukken, gemotiveerd in het zoeken naar op-maat-gemaakte oplossingen Middelbareschooldiploma of gelijkwaardig vereist, MBO+ / HBO denkniveau Verbaal en schriftelijk sterk in Nederlandse en Engelse taal Openingstijden ma t/m vr van 08: Protected content en volledige flexibele inzetbaarheid wordt verwacht

If you are interested please apply on AMEX career website:
Protected content

or contact me: Protected content

Amsterdam Forum