Join now

Looking for Arabic teacher (Bamako)

Hello Bamako community! (message in French below)

I've been searching for a while for an Arabic (modern standard) teacher for myself. I'd like for this person to be available to give me about 5 hours of private lessons a week. Someone with basic teaching skills and material would be great. I have taken intensive Arabic lesson before but it has been a few years so one might consider me a beginner. Lessons can be provided in English or in French. Salairy to be agreed upon together.

If you are interested, or if you know someone who might be, please contact me here or by telephone: Protected content

Émilie Roy

Bonjour communauté de Bamako!

Je suis à la recherche d'un professeur de langue arabe (moderne standard). Je recherche une persone disponible pour environ 5 heures de leçons privées par semaine, ayant un minimum d'expérience en enseignement et du matériel pédagogique. J'ai déjà une connaissance de base de l'arabe qui date tout de même de quelques années et je devrais donc être considérée comme une débutante. Les leçons peuvent se dérouler en français ou en anglais. Salaire à discuter.

Si vous êtes intéressé, ou connaissez quelqu'un qui pourrait l'être, contactez moi ici ou par téléphone: Protected content

Émilie Roy

Bamako Forum

Our Global Partners