Join now
Log in Join

Apartment for Rent, Sale of Furniture, Appliances (Barcelona)

Hola,
Estoy dejando mi piso a más tardar en el mes de julio y me gustaría saber si hay alguien interesado en rentarlo. Es un apartamento muy lindo, bien ubicado (calle Maria Cubi entre Santalo y Amigo), de 1 alcoba, con espacios muy amplios y acabados nuevos. El apartamento está en perfecto estado y el arriendo es de EU$1.000 mensuales (sin amoblar). Yo compre los muebles que están en optimas condiciones y estaría dispuesta a negociar un precio razonable con el interesado. Si quieres, también estoy dispuesta a vender los muebles y electrodomésticos de manera separada. Puedes ver algunos de ellos en el siguiente link Protected content
Escríbeme un correo si estas interesado a Protected content o a Protected content .
Gracias!!!

Hello,
I’m leaving my flat no later than in July and I would like to know if somebody is interested in renting it. It’s a beautiful brand new apartment, well located (on Maria Cubi between Santalo and Amigo), with 1 bedroom and with large kitchen/living room. The apartment is very recently renovated and the monthly rent is EU$1. Protected content furniture). I bought the furniture and I’m willing to negotiate a reasonable price with someone interested. I’m also selling the furniture and appliances separately. You can see some of them in the following link Protected content
Send me an e-mail if you are interested to Protected content or Protected content .
Thanks!!!

Barcelona Forum