Join now
Log in Join

ledig rum i Enric Granados i Barcelona centrum! :)

Ljust och fräscht rum till uthyrning i Barcelona centrum! Emoticono smile I hyran ingår klädgarderob och skrivbord. Rummet är ledigt från och med den första veckan I juli. Lägenheten är stor och nyrenoverad med all köksutrustning och fint vardagsrum där soffan och bordet kommer att bytas ut till nya fräscha inom kort, vilket gäller även köksbordet. Badrummet är helt nyrenoverat och det finns en splitter ny tvättmaskin och TV.
Du kommer att dela lägenheten med tre schyssta spanjorer som är mellan Protected content varav två tjejer och kille. Den ena tjejen är lawyer och den andra arkitekt. Killen, (jag) en HR konsult, har studerat svenska sedan början av Protected content , varför jag skulle vilja att du är svensk så jag kan få öva svenska samtidigt som du kan lära dig bra spanska. Emoticono smile
Lägenheten är på 3e våningen i ett lugnt område där det är lite ljud och oväsen. För tillfället är fasaden under renovering och snart skall en ny hiss sättas in. Gatan är Enric Granados 69, nära stad centrum
Skicka att PM Emoticono smile. Tack på förhand och jag ser fram emot att höra från dig! Emoticono smile

Barcelona Forum