Join now
Log in Join

nice double room in turo park in a 180sqm nice app (Barcelona)

Hola! soy Jorge chico español-belga y alquilo una habitación en mi piso en bori i fontestá 11. Justo delante del turó park con vistas preciosas al parque. Es un 6o y tiene 5 habitaciones en las cuales ahora hay 3 chicos.
EL piso esta completamente amueblado y dispone de todas las facilidades, television pantalla plana, lavaplatos, microhondas, etc. Además tiene internet banda ancha, rapidísimo y servicio de portería que vienen a buscar las basuras al piso y señora de limpieza 4 horas por semana.
La habitación son 450€ y 490€ con gastos incluidos, sra de limpieza incluida.
EN la zona hay de todo: gimnasio, piscina, tiendas,supermercados, cines, centro comercial, bares y restaurantes...todo a pie.
El ambiente en el piso es my agradable, hay tres chicos entre 27 y 36 años, uno ingeniero, otro fotógrafo de moda y el tercero empresario. Yo vivo en bélgica y vengo muy poco al piso y mi habitación está vacia, pero se puede usar como habitación de invitados en caso de necesitarlo y siempre consultando primero. Cualquiera de mis compañeros te enseñará la habitación encantado.
Por cierto, la habitación es en principio para una persona, pero se puede pensar en parejas, aunque seria algo más debido a los gastos, 530€.
Espero que te guste! Saludos y hasta pronto! la habitación está disponible desde ya!

Escribe a Protected content

Jorge

Hello! I'm a spanish-Belgian guy and I rent a room in my flat in Bori i fontesta 11. Just in front of turó park with excellent vieuws to the park. It's a 6th floor with 5 rooms, and only 3 people living. The flat is completely furbished and has all facillities, dish washer, flat screen tv, microwaves, etc. It has also fast connexion internet, and porters, they come to take the garbage out. We have also cleaning lady 4h per week. The room is 450€ per month 490€ all included, also including the cleaning lady. In the area you will find everything: gym, swimming pool, shops, supermarkets, a mall, trendy bars and restaurants all very close by.
The atmosphere in the flat is very nice, there's one engineer, a mode photograph, and an entrepreneur, all between 27 and 36 yo. I live by the moment in belgium and don't come often, and my room is always empty, can be used previous consult as for guests. If you're interested, one of the guys will be glad to show you the room and the flat.
The room is for one person but as it's big and has a double bed we could speak about couples. It would be 530€ for a couple.
I hope you will like it!! it's already available!!

Best regards and see you soon!

Write to Protected content

Jorge

Barcelona Forum