Join now
Log in Join

Yard (terraza?) Sale! (Barcelona)

**** ENGLISH ****
Hey friends! I'm back in Barcelona for 42 hrs to grab 2 suitcases of my prized possessions, get rid of the rest, and have a beer. So let's do all three at once!

WHEN: Wednesday 11th April
TIME: 18: Protected content
WHERE: Carrer de Legalitat, 24, Protected content (message if you want to attend)
WHAT: A collection of great items including a shisha, books, clothes (women's size UK Protected content , EU Protected content , shoes (women's size UK 7, EU 40), and I'm sure a few really random things.

Nearly everything will be €1 - €5.

EVERYTHING MUST GO! (still not sure what the items will be, but they'll all be great!)

Come have a look, buy some stuff, have a beer and hang out. Invite any/all friends along.

**** CASTELLANO ****
¡Hola amigos! Estoy de vuelta en Barcelona durante 42 horas para agarrar 2 maletas de mis posesiones más preciadas, deshacerse del resto, y tomar una cerveza con usted. Así que vamos a hacer las tres cosas a la vez!

CUÁNDO: Miércoles 11 de abril
HORA: 18:00 a 21:00
DONDE: Carrer de Legalitat, 24, Protected content (message if you want to attend)
QUÉ: Una colección de grandes artículos incluyendo una shisha, libros, ropa (tamaño de las mujeres del Reino Unido Protected content , Protected content , zapatos (tamaño de las mujeres del Reino Unido 7, EU 40), y estoy seguro de algunas cosas muy aleatorias.

Casi todo será € Protected content 5.

¡TODO DEBE IR! (Todavía no estoy seguro de cuáles serán los artículos, ¡pero todos serán geniales!)

Venga a echar un vistazo, comprar algunas cosas, tomarse una cerveza y pasar el rato. Invita a todos los amigos a lo largo de.

Barcelona Forum