Join now
Log in Join

WG-Zimmer gesucht ab 1. Oktober2012/WG-room search (Berlin)

Liebe Leute,
Hallo! Ab 1. Oktober Protected content ich ein Zimmer in einer WG in Kreuzberg/Neukoelln/Mitte/Friedrichhain (Berlin). Ich kann bis 250/300 Euro pro Monat zahlen (inklusive). Ich komme aus Bangladesch. Ich bin 39 Jahres alt und werde meine Doktorarbeit an der Freie Universitaet Berlin (Ethnologie) schreiben.
Ich bin gerade erst in Deutschland mit einem DAAD Stipendium angekommen, und mache gerade einen Deutschkurs fuer vier Monate.
Ich bin eine Schriftstellerin, feministin aber nicht dogmatisch. Ich esse meistens vegetarisch und rauche selten. Ich meditiere regelmassig und liebe diskussion, mitkochen, Radtour machen mit meinem Fahrrad, Crimi gucken, Buecher lesen und tanzen! Ich moechte mit Frauen wohnen, die feministin und undogmatisch (Lesbisch oder Hetera egal) sind und sie sollten Spass haben wollen aber auch ernsthaft diskutieren wollen. Sie sollten sich gegenzeitig akzeptieren.
Schickt bitte diese Email an Leute die ihr kennt!
Vielen Dank! Mit herzlichen Gruessen!
Aulic (Nasima Selim)
E-mail: Protected content

[English]
Dear All,
Hello!
I am looking for a room in a WG in Kreuzberg/NeuKoelln/Mitte/Friedrischhain (Berlin) from 1st October, Protected content . I can pay Protected content per months (all inclusive).
I come from Bangladesh. I am 39 years old and will do my PhD at Free University Berlin (Anthropology).
I just arrived in Germany with a DAAD scholarship and currently I am taking a German language course for 4 months.
I am a writer, feminist but not dogmatic at all! Most of the time I eat vegetarian food and sometimes I smoke. I meditate regularly and love to discuss, cook together, going around with my bike, watch detective films, read a lot and like to dance!
I would like to live with feminist and open-minded women (lesbian or hetero - are both okay). It would be great if they love to have fun but also interested in serious discussions. I hope they would be able to accept each other's differences and needs.
Please forward my Email to people you know!
Thanks a lot! With warm greetings,
Aulic (Nasima Selim)
E-mail: Protected content

Berlin Forum