Join now

Soul Club Bern

Views
19

Internations has taken the event “Soul Club Bern” of March 28 off the list. Reason: In my capacity as organizer I am not allowed to host events, even if I don't ask for admissions, Internations doesn't want any promotion by organizers. At least I can tell you that the event can be found under the name "Soul Club Bern" on the internet and social media and the offer for Internations members is still valid. I'm sorry but Internations is strict in this aspect and I have to respect that.

Internations a retiré l'événement “Soul Club Bern” du 28 mars de la liste. Raison : en ma qualité d'organisateur, je ne suis pas autorisé à organiser des événements, même si je ne demande pas d'entrée, Internations ne veut pas de promotion de la part des organisateurs. Je peux au moins vous dire que la manifestation se trouve sous le nom de "Soul Club Bern" sur Internet et les médias sociaux et que l'offre pour les membres d'Internations est toujours valable. Je suis désolé mais Internations est strict sur ce point et je respecte cela.

Internations ha eliminado de la lista la ocasión del "soul club bern" del 28 de marzo. Razón: En mi calidad de organizador no se me permite organizar eventos, aunque no pida la admisión, Internacional no quiere ninguna promoción por parte de los organizadores. Por lo menos puedo decir que el evento se puede encontrar bajo el nombre de "Soul Club Bern" en internet y en los medios sociales y la oferta para los miembros internations sigue siendo válida. Lo siento, pero la Internations es estricta en este aspecto y lo respeto.

Sincerely Yours DJD

Bern Forum

Our Global Partners