Join now
Log in Join

Clases con de Ingles con profesor Britanico (Bogotá)

Clases de Ingles con un profesor Britanico. Tengo mas que 6 anos de experiencia ensenando Ingles en America Latina y Europa. Enseno Ingles regular, Ingles de negocios, Ingles de politicas y preparo por examenes de Ingles como el TOFEL, IELTS. Soy certificado por TESOL a ensenar Ingles y hablo Espanol bien (que ayuda los principiantes). Manda me un correo a Protected content (puedes encontrarme en Facebook con mi correo) o llama me a Protected content mas informacion y una lista de precios. Ultimamente doy descuentos por en Chapinero o/y entre Protected content dia!

English clases with a British teacher. I have more than 6 years experience teaching English en America Latina and Europe. I teach regular English, business English, political English and I prepare students for exams like TOFEL and IELTS. I am certified to teach English by TESOL and speak Spanish to a good level (which helps beginners). Send me an e-mail to Protected content (you can find me in Facebook with my e-mail) o call me on Protected content more information and a price list. Right now I am giving discounts for classes in Chapinero and/or between 9am-5pm!

Bogotá Forum