Join now
Log in Join

Clases de Ingles/English classes (Bogotá)

Hola todos!

Soy profesor de Ingles que vive aqui en Bogota. He ensenado Ingles en Argentina, Brasil, Suecia y por supuesto en Colombia. He ensenado Ingles en muchas empresas en en esos paises. Aqui en Colombia trabaje en Universidad de Norte de Barranquilla y el Centro Colombo Americano de Cartagena. Estoy certificado por TESOL a ensenar y tengo casi 6 anos de experiencia de ensenar Ingles.

Si estan interesados en mas informacion pueden escribirme aqui o a mis correos Protected content o Protected content . Tambien pueden llamarme a Protected content .

Contacta me y puedo darles todo el informacion como son las classes y cuanto valen.

Gracias!

Guy

Hi all!

I am an English teacher who lives here in Bogota. I have taught English in Argentina, Brazil, Sweden and, of course, in Colombia. I have given English classes at many international companies in the previously mentioned countries. Here in Colombia I worked at the Universidad del Norte in Barranquilla in Protected content in Cartagena at Centro Colombo Americano in Protected content . I am certified to teach by TESOL and I have almost 6 years experience of teaching English.

If you are interested ​​in more information you can mail me here at internations or my personal emails: Protected content or Protected content . You can also call me at Protected content .

Contact me and I can provide all the information such as the types of classes I offer and how much they cost.

Thank you!

Guy

Bogotá Forum