Join now
Log in Join

Looking for a fiador / Buscando fiador (Bogotá)

After 3 years in Colombia and having lived in 7 different places, I'm finally finding myself with the need for a fiador/co-signer for the first time. The friends that I thought could help me with this are unfortunately unable to do so.

I know from firsthand experience that this is a community of generosity and helpfulness, so I was just wondering if some kind soul could perhaps help me with this requirement that I would be tremendously grateful for. Funds and recommendations are not a problem.

Thanks in advance for any and all help :)))

Tras 3 años acá en Colombia y después de haber vivido en 7 lugares distintos, por primera vez me encuentro con la necesidad de tener fiador para un apartamento que deseo tomar. Ya intenté hablar con varios amigos míos que pensé que me podían ayudar, y desafortunadamente no pueden.

Como sé por experiencia propia que esta comunidad se caracteriza por ser muy generosa y servicial, quería preguntar si a lo mejor algún alma caritativa me podría colaborar con este trámite, por lo que estaría enormemente agradecida. No habría problema para demostrar que tengo los fondos y recomendaciones.

Desde ya, muchísimas gracias :)))

Bogotá Forum