Join now
Log in Join

Room in Chapinero (Marly) (Bogotá)

My friend just took a job in Europe and sadly I had to say goodbye. Tears aside, a room in my apartment is free. Carrera 8 with 48th. One block from 7th, few blocks down to 13, and Marly Transmilenio station is super close as well.

Little about me. I'm was born in Mexico and raised in the States. I have been living in Bogotá for about three years teaching English, and well - it's been an amazing experience. I'm 25 and live with my boyfriend who is a Graphic Designer. (We're pretty cool and drama free. I feel it's worth expressing. Ha.) We have a cat who is super chill, and a Cocker Spaniel who is two months old.

The price of the room is that of Protected content all utilities included. Light, water, Internet and Television. We don't have gas connections.

Anyway, if anyone is interested, drop me a line and let me know. I'll send pictures in email. Protected content

Cheers.

------------------------------------------------------------- Protected content

Mi amiga acaba de tomar un trabajo en Europa y lastimosamente tuvimos que decir adiós. Pero bueno, su habitación queda libre. El apartamento está sobre la Carrera 8a con 48. La 7a, la 13 y la estación de Transmilenio Marly te quedan a dos pasos. Súper el transporte.

Bueno, yo soy nacido en México, criado en los EE.UU. y he vivido en Bogotá los últimos tres años dictando Inglés. La verdad ha sido una maravillosa experiencia. Tengo 25 años y vivo con mi novio que es un diseñador gráfico. (No falta expresar que somos muy relajados, y cero estrés. El ambiente en la casa es muy chill.) Tenemos un gato super relajado y un Cocker Spaniel de dos meses.

El precio de la habitación es de Protected content servicios incluídos: luz, agua, Internet y cable. No tenemos conexiones de gas.

Cualquier cosa, escríbeme por correo a Protected content y te envío unas fotos. O si quieres conocer el lugar, igual - escríbeme.

Bogotá Forum