Join now
Log in Join

Single Furnished Room - Colonial House (Bogotá)

ES

Cuarto con baño compartia con una otra persona mas, pero con puerta privada
Casa colonial y compartida
Opcionalmente amoblada
Wifi - Internet de 6mb
Lavadora
Espacios comunales
Gato

$510,000 con servicios incluidos
Disponible desde el primer semana de Junio

Protected content

Condiciones: depósito de un mes, estadía mínima de 2 meses. Devolvemos el depósito completo solo descontando daños si los hay - eso sería todo!

La casa es colonial, tenemos una gatica juguetona, un Thai/Belgo, una chico Colombiano de los Andes, un otro nuevo (hay 2 cuartos disponibles), y yo, un kiwicolombiano . El arte de mi novia esta por todo lado. Hay dos patios, uno de ellos es abierto, una sala y comedor comunal, y una cocina intima pero equipada. Internet, teléfono, luz, gas y agua son los servicios. El ambiente es tranquilo, se puede ser social, pero es mas dormilón y trabajador que todo. ;P Esta cerca a comida, vida nocturna, transporte, universidades, centro de la cuidad - un buen toque colorido de la cuidad!

Cll 12F con Cra 2, Las Aguas (La Candelaria)

PH: Protected content
O mandame un mensaje privado aqui o por Whatsapp!

EN

Shared Bathroom with one other person, put with your own private door
Shared colonial house
Opcionally furnished
Wifi - 6mb internet
Washing machine
Communal spaces
Cat

$510k with services included
Available from the first week of June

Protected content

Conditions: one month deposit, minumum stay of 2 months. We return the deposit in full unless there are damages - that’s about it!

It’s a Colonial house, with a playful cat, a Thai/Belgium, a Colombian student from Los Andes, a new unknown person (there are 2 available rooms), and me, a kiwicolombian. The place is full of my girlfriends art. There are two communal patios, one of them open air, a lounge and a dining room and last but not least a small yet equipped kitchen. Services are Internet, phone, electricity, gas and water. The atmosphere is relaxed, can be social, but it’s more sleepy and full of work more than anything. ;P Close to food, nightlife, transport, universities, downtown - got a good colorful taste of the city!

Cll 12F with Cra 2, Las Aguas (La Candelaria)

PH: Protected content
Call me or PM me or contact me through Whatsapp!

Bogotá Forum