Join now

Coaching in English or German (Bratislava)

Hi all,

I’m currently participating in a training in Vienna to become a systemic coach. Coaching is a collaborative process which helps individuals to achieve their personal and business related goals to ensure long-term success.

One part of the training is to work with test clients. For this reason I’m looking for volunteers. As I’m still in training, the coaching in this context is for free.

The coaching could take place in English or German.

If you’re interested or have further questions please inbox me your contact details and I’ll get back to you.

Kind regards,
Anne Giesser

Hallo zusammen,

momentan mache ich eine Ausbildung zum Systemischen Coach in Wien. Systemisches Coaching behandelt Themen im Zusammenhang Arbeit/Job, Organisation und Privatleben. Es dient zur Steuerung des Bewußtseins, Entscheidungsfindung oder strategischen Vorbereitung.

Teil der Ausbildung ist die Arbeit mit Probekunden. Dazu suche ich Freiwillige. Da ich mich noch in der Ausbildung befinde, ist Coaching in diesem Zusammenhang für die Testkunden umsonst.

Das Coaching kann auf Englisch oder Deutsch stattfinden.

Bei Interesse schreiben Sie mir bitte eine private Nachricht mit Ihren Kontaktdaten und ich melde mich umgehend bei Ihnen.

Mit freundlichen Grüssen,
Anne Giesser

Bratislava Forum

Our Global Partners