Join now
Log in Join

Violin, Viola, and Piano Lessons (Bremen)

Hello everyone! I'm new here, so I hope I'm doing this right.

I offer private instruction in violin, viola, and piano in Bremen and nearby areas. I hold Bachelor’s and Master’s degrees in music from the Cleveland Institute of Music (USA) and the Royal Conservatory of The Hague (NL).

Free trial lesson for all prospective students!

Lessons take place in the comfort of your home and can be 30, 45, or 60 minutes long. In principle, lessons should take place on a regular weekly basis (excluding school breaks and state holidays), but I offer flexible scheduling in accordance with your preferences and my schedule.

I was born in America and speak English as my native language. I also speak German.

For more information, please feel free to visit my website or simply write me a message.
English: Protected content
German: Protected content

- Protected content

Ich biete Einzelunterricht in Geige, Bratsche und Klavier in Bremen und die Umgebung an. Ich besitze Bachelor- und Masterabschlüsse für Musik vom Cleveland Institute of Music (USA) und vom Königlichen Konservatorium Den Haag (NL).

Kostenlose Probestunde für alle Studieninteressenten!

Der Unterricht findet im Komfort Ihres eigenen Zuhauses statt; eine Unterrichtsstunde darf 30, 45, oder 60 Minuten dauern. Generell soll der Unterricht wöchentlich stattfinden (ausschließlich die Schulferien und gesetzlichen Feiertage), aber ich biete flexibele Planung in Abhängigkeit von Ihren Präferenzen und meinem Zeitplan an.

Ich bin in Amerika geboren und Englisch ist meine Muttersprache. Deutsch spreche ich auch.

Für weitere Informationen können Sie gerne meine Website besuchen oder einfach mir eine Nachricht senden.
Deutsch: Protected content
Englisch: Protected content

Bremen Forum