Join now
Log in Join

Flat for rent just near Porte de Namur (Brussels)

STUDIO NEWLY REFURBISHED FOR RENT
Hello,

I can propose you a completely renewed flat 42m² just near the Porte de Namur métro (Ixelles).

It is located next to Av. de la Toison d'Or and the cinemas (5 min walking distance), Ixelles. In the very exciting neighborhood of Matunge.
Subway/metro station "Porte de Namur" is nearby and various bus connections. A short way to most EU institutions.

The rent is Protected content + charges (electricity and water according to your use + costs of maintenance and cleaning).

A retractable double bed is furnished. The kitchen is newly fitted + washing machine + new modern bathroom.
Possibility to rent a parking space down the building.

For long-term contract (minimum a year).

Should you be interested in the offer please contact me via my email Protected content .
I will send you pictures of the flat.

Warm regards,

Rémy

STUDIO A LOUER TOUT RECEMMENT RENOVE
Bonjour,
Je peux vous proposer un appartement de 42m² entièrement rénové tout près de la Porte de Namur à Ixelles.
Il est situé tout à côté de l'Avenue de la Toison d'Or, des cinémas, des cafés et restos, à 5 min. du métro Porte de Namur, dans le quartier très bigarré de Matunge.
Le loyer est de 650€ + charges (électricité et l'eau en fonction de votre utilisation + coûts d'entretien et de nettoyage).
Un lit double escamotable est fourni + machine à laver + nouvelle salle de bains moderne. La cuisine est nouvellement équipée (frigidaire, plaques chauffantes).
Possibilité de louer une place de parking au bas de l'immeuble.
Pour un contrat à long terme (un an minimum).
Si vous êtes intéressé par l'offre s'il vous plaît contactez-moi à mon email Protected content .
Je vous enverrai des photos de l'appartement.
A bientôt,
Rémy

Brussels Forum