Join now
Log in Join

ROOM to RENT in FULLY FURNISHED apartment CENTER (Brussels)

Views
16

Hi everyone,
I am looking for a flatmate to share my very nice fully furnished apartment. If you're friendly, easy-going, proactive and clean, keep reading please.

The room will be free from early June. The apartment is located in a beautiful neighboorhood - Les Marolles – rue Haute , close to the Place de Jeu de Balle , 12 minutes walking from the center (Grand Place) , close to Gare du Midi and Gare Central, Parvis St.Gilles , close to metro Louise and Porte de Halle ( also premetro ) .

The apartment is part of a completely renovated two-storey house , we are in the first floor, below us there is a store . There are 2 bedrooms in the apartment, each of them has a private bathroom , the toilet is to be shared. At your disposal is the room (10.5 m Protected content is quiet with view on the patio , furnished or not (to be discussed) , the living room and kitchen Protected content ), private terrace, cellar and a very wide corridor ( for bikes ...). The apartment is sunny ( if there is sun in Brussels) , with large windows , central heating, Internet , TV, washing machine. The kitchen is fully equipped - oven with electric stove, the dishwasher , fridge, and enough space for everything.

The rent is Protected content per month and charges € Protected content month including electricity, heating, water, home insurance, TV and the Internet. The rental guarantee is equivalent to two months' rent , € 1,000 .

I am a journalist and I live in Brussels for several years already. I speak Spanish , French , English. I am a quiet but at the same time love going out, yoga , theater , cinema . If you are interested contact me by private message and come to visit the apartment !

.............................................................

Salut!

Je cherche qqn qui reprendre la chambre de ma colocataire dans un appartement totalement meublée et trés agréable. Si tu es sympa, easy-going, respectueux, propre et sourtout ouvert/e, continue à lire s'il te plaît.

L'appart sera libre à partir du début juin. L'appart se situe dans un quartier magnifique - les Marolles - la rue Haute, à deux pas de la place de Jeu de Balle, 12 minutes à pied du centre central (Grand Place), à proximité de la Gare du Midi et la Gare Centrale, du Parvis St.Gilles, tout près de métro Louise et Porte de Halle (aussi prémétro).

L'appartement fait partie d'une maison tout renové de deux étages, nous sommes au premièr, au dessous de nous se situe un magasin. Il y a 2 chambres dans l'appart, chacune a sa salle de bains privée, la toilette à partager. A ta disposition est la chambre (10,5 m Protected content est calme avec la vue dans le court, meublée ou pas (à voir cas par cas), le living et la cuisine Protected content , la terasse privée, la cave et la court (pour les vélos,...). L'appart est ensoleillé ( s'il y a du soleil a Bruxelles), avec des grands fenêtres, chauffage central, l'internet, TV, machine à laver. La cuisine est equipée - le four avec les plaques éléctriques, la lave-vaisselles, le frigo, assez d'espace pour tout.

Le prix du loyer est de 500€ par mois et pour les charges 125€ par mois y compris l'electricité, le chauffage, l'eau, l'assurance maison, la TV et l'Internet. La garantie locative est équivalent à deux mois de loyer, c'est à dire Protected content .

Je suis journaliste et je habite à Bruxelles depuis plusieurs années. Je parle espagnol, français, anglais. Je suis quelqu'un de calme mais en même temps aime les sorties, le yoga, théâtre, cinema. Il faut pas trop lire, il faut sourtout venir voir notre appart! Contacte moi par e-mail stp. A bientôt!

Brussels Forum