Join now
Log in Join

CHEFS Wanted for San Telmo Loft Puerta Cerradas (Buenos Aires)

Hola
(espanol abajo)

Ive been in Buenos Aires for more than a year (from NY) and hosting dinners since the beginning of Protected content , but the chef I was working with is no longer available (new Full Time job ), so... I NEED a CHEF(S)!

-I live and host in a nice loft in San Telmo (up to 14 guests comfortably).

-I have had several diners here and have most things you would need to cook.

-I am very open to ideas, themes, different foods, live entertainment etc.

-Best evenings are Thursday, Friday, Saturday

-I can use my Cookapp account to promotoe the event, but its very important to know that dinners are not guaranteed (Ive had to cancel due to not enough guests).

Chef: Shops for food and cooks meal of his/her choice
Me: Buy other things (beverages, candles etc.,) hosts, serves, cleans, promotion
We Split $ 50/50.

I understand this arrangement is not for everyone. But if it interests you, please let me know and we can set up a time to meet here ASAP!

Thanks,
Sean
Protected content

He estado en Buenos Aires desde hace más de un año (de NY) y acoger cenas desde principios de Protected content , pero el chef estaba trabajando con no está disponible (trabajo y cuestiones personales), así que ...

NECESITO COCINEROS!

Chef: Tiendas de comida y los cocineros de la comida de su / su elección
Yo: Compra otras cosas (bebida, velas, etc) de acogida, servicio, limpio

Dividimos $ 50/50.

-Puedo utilizar mi ex pareja (chefs) cuenta Cookapp, pero más fácil de usar el suyo (podemos hablar más sobre esto) y estoy encantado de hacer los depósitos bancarios.

-Yo vivo y anfitrión en un bonito loft en San Telmo (hasta 14 personas cómodamente).

-He tenido varias cenas aquí y tener la mayoría de las cosas que necesitas para cocinar.

-Estoy muy abierto a las ideas, temas, diferentes comidas, entretenimiento en vivo, etc

-Las mejores noches son jueves, viernes, sábado y posible domingos

Entiendo que este acuerdo no es para todos. Pero si le interesa, por favor hágamelo saber y podemos establecer un tiempo para reunirse aquí lo antes posible!

Gracias,
Sean
Protected content

Offers from our Partners
Offers from our Partners
Offers from our Partners
Offers from our Partners

Buenos Aires Forum