Join now

MAY 1st: Private Room for Rent in Recoleta (Buenos Aires)

Available MAY 1st! Seeking a room mate to share a lovely, bright and airy 15th floor condo.in the heart of Recoleta, 2 bedrooms, hardwood floors, fully equipped kitchen, linens, internet, TV and maid and security service included.Very safe and convenient area close to bus and subte stations, great shops, clinics and walking distance to Recoleta Mall and Plaza Francia. I am a chef and photographer on a gap year, I love culture and travel, and I would love to find someone who has some interests in common. You must be a non-smoker. Rent month to month and one months security deposit (refundable on departure). Please send me a private message for more details.
Disponible 01 de mayo! Buscando un compañero de habitación para fumadores no compartir un encantador totalmente amueblado, luminoso y airy15th piso, condo.in el corazón de Recoleta. Dormitorio privado, pisos de madera, cocina totalmente equipada, ropa de cama, internet, TV, limpieza y servicio de seguridad included.Very zona segura y conveniente cerca de las estaciones de autobús y subte, grandes tiendas, las clínicas y los pasos de la Recoleta Mall y Plaza Francia. Yo soy un chef y fotógrafo en un año sabático, me encanta la cultura y los viajes, y me encantaría encontrar a alguien que tiene algunos intereses en common.Rent mes a mes y la fianza de 2 semanas (reembolsable a la salida). Por favor envíeme un correo electrónico o de texto privado para obtener más detalles.

Buenos Aires Forum

Our Global Partners