Join now
Log in Join

Pharmaceutical Representative / Visitador Médico (Buenos Aires)

Hello Internations! I am a licensed Drug Representative seeking to work at a drug company as early as today if given the opportunity. I'm a bilingual sales representative able to establish positive relationships with physicians in order to meet monthly sales quotas expected from me at any drug company.

I have experience in the sales field, as well as a 4 year career at I.B.M. both here in Argentina as well as in the United States of America.

I would appreciate it so much to let me know if anyone knows or has a contact already working at a drug company and or drug laboratory.

Thank you so much for your time in reading my humble request.

Hola Internations! Soy Agente de Propaganda Médica matriculado por el Ministerio de Salud de la Provincia de Buenos Aires, buscando la posibilidad de ejercer mi profesión en un laboratorio y formar parte del mismo.

Trabajo con mucha actitud positiva, dedicación y motivación para seguir desarrollandome como profesional, creciendo día a día y sumando para el laboratorio que disponga de mis servicios a prestar.

Actualmente, poseo experiencia en el área de ventas y a su vez 4 años como ejecutivo de cuentas y profesional administrativo en I.B.M. trabajando con nuestra cartera de clientes por alrededor del mundo, específicamente con el mercado estadounidense.

De tener un contacto en alguno de los Protected content actualmente establecidos en la República Argentina, le agradecería de hacerme saber del mismo.

Muchas gracias por su tiempo.

Buenos Aires Forum