Join now
Log in Join

House for sharing in January 2012 (Bujumbura)

Hi everyone,

I am a female, Canadian citizen, who is currently working for the UN in Burundi.

I am looking for someone to share my rented house in Bujumbura. My current roommate will be leaving in December Protected content , so a room will be available to rent starting in January Protected content .

Our house is very nice, situated in the quartier of Kinindo (message me for pictures). The house has two floors, a large terrace, large garden and is in a compound with 3 other separate houses. There are full-time security guards and a generator. Nice and quiet neighborhood. Parking space for a car is also available.

Rent is only Protected content per month (including wireless internet, cleaner and a good cook ). Room available for rent is on top floor with terrace balcony.

Female roommate preferred.

If interested, please contact me at: Protected content on this email address.

Please pass this message onto anyone you know who is looking to rent a nice house in Bujumbura.

Thanks
Hedy

------------------------------------- Protected content

Salut à tous,

Je suis une femme canadienne qui travaille actuellement pour l'ONU au Burundi.

Je cherche quelqu'un pour partager ma maison louée à Bujumbura. Mon colocataire actuel va quitter en Décembre Protected content , donc une chambre sera disponible à la location à partir de Janvier Protected content .

Notre maison est très agréable, située dans le quartier de Kinindo. La maison a deux étages, une grande terrasse, grand jardin et se trouve dans une résidence avec 3 autres maisons séparées. Il ya des gardes de sécurité à temps plein et un générateur. Le quartier est sympa et calme. L'espace de stationnement pour voiture est également disponible.

Le loyer est seulement Protected content par mois (y compris Internet sans fil, une personne qui s’occupe du ménage et de la cuisine). Chambre à louer est au dernier étage avec balcon terrasse.

Préférence pour une Colocataire (femme).

Si vous êtes intéressé, veuillez me contacter au: Protected content sur cet e-mail.

Si vous connaissez quelqu’un qui cherche à louer une belle maison à Bujumbura, n’hésitez pas à transmettre ce message.

Sincèrement,
Hedy

Bujumbura Forum