Join now
Log in Join

Femme de ménage recommandée / Maid referal. (Dakar)

Hello !... A colleague is Leaving Dakar and he wants to find a job for his maid...
Bonjour !... Un collègue quitte Dakar et il veut trouver du travail pour sa femme de ménage ...

- Protected content

Si vous cherchez une femme de ménage à temps partiel pour les travaux de nettoyage et de repassage, merci de contacter Mme. Mathilde Himbane (tel: Protected content .
Mathilde est digne de confiance et s’est parfaitement occupée de la maison au cours des six dernières années, y compris pendant mes nombreuses absences de Dakar.
N’hésitez pas à m’appeler pour toute référence éventuelle - je quitterai le Sénégal dans le courant du mois de novembre Protected content .
Jean Paul Vogels - Protected content

Should you seek part-time house cleaning service, do not hesitate to call Ms. Mathilde Himbane (tel: Protected content .
Mathilde is absolutely trustworthy and has kept the house in perfect order throughout my 6-year stay, including during my numerous travels away from Dakar.
Do not hesitate to contact me for reference if needed – I expect to leave Senegal sometime in November Protected content .
Jean Paul Vogels - Protected content

Dakar Forum