Join now
Log in Join

Search a job in Denver or around this one

Hello everybody,

I'm 21 and I'm french. I'm, currently, in Denver and I fell in love with this city.. I'm not really happy in my country even if I like this one. When I'm arrived, my only wish was to live here. So, I would like to know if there are french in this town or around this one who have or work in a company. Since July Protected content , I have a degree in international trade and if I want to stay here, I need to give a job in my school skills. At the moment, I'm not really good in english but I'm a good worker and when I want something, I'm doing all what I can to have it. I hope that you're understood me and I really want your help.

Thank you,
Maxime Giovanini

----------------------------------------------------------- Protected content

Bonjour tout le monde,

J'ai 21 ans et je suis français. Je suis actuellement à Denver et j'en suis tombé amoureux. Je ne me sens pas réellement heureux dans mon pays même si je l'aime. Lorsque je suis arrivé, mon seul voeu a été de vivre ici. Donc, j'aimerais savoir s'il y a des français dans cette ville ou aux alentours qui ont ou travaillent dans une entreprise. Depuis Juillet Protected content , j'ai un Brevet de Technicien Supérieur en Commerce International et si je veux rester ici, j'ai besoin de trouver un travail dans mes compétences scolaires. Pour le moment, je ne suis pas excellent en anglais mais je suis un bon travailleur et lorsque je veux quelque chose, je fais tout pour l'avoir. J'espère que vous m'aurez compris et j'ai vraiment besoin de votre aide.

Je vous remercie,
Maxime Giovanini

Denver Forum