Join now
Log in Join

Looking for Sharing room In Göteborg (Gothenburg)

Hej , jag själv Nani ( Gnanendra Reddy ) från Indien . Jag har studerat Masters i Skövde . Nu lever jag i Göteborg och söker jobb . nu har jag jobbar i Café . Jag söker långsiktigt . Innan jag använder arbete fullt tid , men nu arbetar jag på helgerna bara ( Freiday , lördag och söndag ) . Jag letar efter nya heltidsjobb . om jag har arbete Min dag start med arbetet , efter jobbet kom tillbaka till hemmet . vill chatta för vissa tid med lägenhet kompis än vanliga saker matlagning och surfa än att gå till sängs . Om jag fri från arbete jag vaknar sent , gör ett samtal till Indien och
titta på filmer . Gå ut för att shoppa och träffa vänner . Mina intressen matlagning , städning mitt rum , titta på film , chatta med vänner , gå till naturen , resa . Om jag är ledig från jobbet jag skulle vilja laga mat , rengöring , titta på filmer och mina intressen . Jag röker inte . jag dricker sällan och jag har inte husdjur . Jag skulle kunna flytta från start i november Protected content beror på dig . Jag kunde kunna träffa dig någon gång i veckan dagar nu och efter arbete Protected content ) på helgerna . Jag är en trevlig , ganska , ärlig , justerbar , ansvarig ,
förståelse guy .

Bästa Hänsyn s
nani

Hello, myself Nani (Gnanendra Reddy) from India. I have studied Masters in Skovde. Now i am living in gothenburg and searching for jobs. Now i am working in Cafe. I am looking for long term. Before i use work full time, but now i am working on weekends only (Freiday, Saturday and sunday). I am looking for new full time job. if i have work My day start with work, after work come back to home. would like to chat for some time with apartment mate than common things cooking and browsing than go to bed. If i free from work i wake up late, make a calls to India and watching movies. Go out for shopping and meet friends. My interests cooking, cleaning my place, watching movies, chatting with friends, go to nature, travelling. If i am free from work i would like to cook, cleaning, watching movies and my interests. I don't smoke. I drink rarely and i don't have pets. I could able to move from starting of November Protected content depends on you. i could able to meet you any time in week days now and after work (20:00) on weekends. I am a friendly, quite, honest, adjustable, responsible, understanding guy.

Best Regard's
Nani

Gothenburg Forum