Join now

question for Dutch speaking (Grenoble)

Dear community,

I have the Dutch and French nationality and my passion is to coach people who deal with these two cultures. I have a great experience of coaching French expat who have moved to Amsterdam (mental & physical coaching) . And now I would love to do the same for dutch expats living in Grenoble.

I would love to reach out to the dutch people in Grenoble to see if there is any interest in coaching in their own (dutch) language in Grenoble. In my research for facebook groups and websites I see it's not meant to advertise in these groups.

Do you have a suggestion how I could reach out to this group while respecting the policies of the different groups?

The message I would like to send in Dutch is:
Mijn naam is Evodie. In het kader van #durftevragen: Ik overweeg om mijn werkzaamheden als personal coach ook in Frankrijk te starten, zou je daarvoor open staan?
Waarom een personal coach?
Je hebt ervoor gekozen om in Frankrijk te wonen. Een geweldig avontuur dat hopelijk beloond wordt met goede ervaringen! Maar ondanks de mooie zaken kun je ook met uitdagingen geconfronteerd worden wanneer je in een ander land gaat wonen. Ga maar na: cultuurverschillen, andere gewoontes, een nieuwe omgeving… Dit soort veranderingen kunnen soms lastig zijn. Ik ken het zelf ook.
Vanuit mijn jeugd (met een Franse moeder en Nederlandse vader) en mijn werk als coach ken ik de verschillen tussen de Franse en Nederlandse cultuur goed. Ik ben namelijk geboren en opgegroeid in Amsterdam, maar heb ook in Grenoble gewerkt en gewoond. Wanneer je je comfortzone verlaat en van leefomgeving verandert is het is volkomen begrijpelijk dat er persoonlijke uitdagingen (meer) naar de oppervlakte komen.
Met mijn expertise in blijvende gedragsverandering, zowel mentaal als fysiek, kan ik je helpen een nieuw evenwicht te vinden. Zo wordt de uitdaging een verrijking en kan je energiek en veerkrachtig genieten van een leven met meerdere culturen!
De vorm van het coachingstraject maak ik geheel naar wens op maat. Zo kan je denken aan 1:1 trajecten, of juist aan sessies in een kleine groep met gelijkgestemden, aan live-coaching in Frankrijk en persoonlijke on-line coaching of een combinatie daarvan. Hier kan je meer informatie vinden over mijn manier van werken: Protected content

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Leuk als je reageert in de comments of via een PB!

Grenoble Forum

Our Global Partners