Join now

Runners and walkers Belgrade Forest Sunday Nov 13 (Istanbul)

Views

Hello runners & walkers,
If anyone is interested, next Sunday November 13, there will be a little 6K race at “The Forest”. If you are interested, click on the link below and register. If you are not a Turkish speakers, you will need a Turk to help you get through the process. First you click on the link below.

Protected content

Geleneksel Atatürk Koşusu

İstanbul Masterleri Atletizm Kulübü 13 Kasım Protected content günü saat 10:00'da Belgrad Ormanında Neşet Suyu parkurunda
Geleneksel Atatürk Koşusu düzenlemektedir. Yarış parkuru yaklaşık Protected content dir. Yarış herkese açıktır. Katılan herkese T-shirt
ve anı madalyası verilecektir. Ayrıca genel klasman ilk üçlerine kupa ve her yaş grubunun ilk üçüne kürsü madalya
verilecektir. Yaş grupları erkeklerde Protected content 80+, bayanlarda Protected content 60+ arasında yapılacaktır. Yarış katılım ücreti
internet üzerinden 20 TL'dir. Online kayıtlar 10 Kasım perşembe günü saat 17:00'ye kadar yapılabilir. Bu tarihten sonra
yapılan kayıtlar veya yatırılan paralar işleme alınmayacaktır. Kayıtlarını online yapanlara, kayıt ücretlerini Protected content
postaçeki hesabında veya Akbank Protected content Nurosmaniye şubesi Protected content TR Protected content
) nolu hesaba yatırdıktan sonra göğüs numarası verilecektir. Kayıt ücretlerini yatırmayanlar kayıt yaptırmamış
sayılacaktır. Ücretlerini yatıran yarışmacıların listesi sitemizde yayınlanacaktır. Online kayıt için lüttfen kayıt formu
doldurunuz.
Organizasyon tarafından yarış yerine her hangi bir ulaşım veya yarış süresince eşya koyulabilecek bir yer
sağlanamayacaktır.
Bilgi için irtibat telefonu : Rıdvan Doğan Protected content

Then you will need to click on kayıt formu . This will get you registered. From there, I understand, you have to use your Turk to help you pay for the race – 20 TL. I have not done that process yet, so I am not sure what is involved.

Good luck and I hope to see some of you out on the course. The Belgrade Forest is a beautiful place to run. If you need any further instructions or help, please don’t hesitate to contact me. Again my phone number is Protected content . See you in the Forest!

Rock On!!!

Marty

Istanbul Forum

Our Global Partners