Join now
Log in Join

Are looking for a Job in Kuala Lumpur?

Fraud Specialist(日本語対応) 給与は 8,500 から 11,000 マレーシアリンギットおよび語学手当(日勤または夜勤)

Kuala Lumpur, WILAYAH PERSEKUTUAN
Customer Care, Operations
Schedule: Full-time
Job Description

世界的な信用管理業務に挑戦するチャンスです。
日本語を流暢に話せますか?アメリカン・エキスプレスのグローバル・クレジット・アドミニストレーション(信用管理)部門のオーソリゼ―ション(信用照会)チームの一員になって、日本の取引先やお客様を不正取引から守り、キャリアアップしませんか。

自分の資質を活かして当社のサービスを代表するような人材を目指しましょう。

業務内容:
日本人顧客からの信用照会依頼および問合せの処理
取引先に代わりカード・メンバーの身元を確認
提携銀行と連携しカード・メンバーの詳細および限度額承認を確認
不正・クレジット審査用のため当社アプリケーション内のサポート・メッセージ、アカウント・ステータスを更新し、ケース・セット・アップを行う
最高ランクの電話対応を行い、確実にブランド・プロミスを果たす
コンプライアンスを徹底することで誠実さを守る(コンプライアンスには次のものが含まれますが、これに限定されるものではありません:法および規制、個人情報およびデータ保護方針、腐敗防止、反マネーロンダリング、行動規範および制裁措置)。
ブリーフィング/トレーニング、 市役所、社員エンゲージメントおよびチーム・ビルディング・アクティビティへの参加
職場・仕事のメリット
素晴らしい職場環境 – 世界で最も評価されている企業 10 社のひとつ、そして金融事業ではトップ企業です。
楽しい職場 – フロアごとにゲーム・ルームとラウンジエリアが設置されています。
他社に引けをとらない給与 – あなたの価値に対する報酬です。
キャリア・アップのチャンス – 未来を共有し、国内のみならず海外でのチャンスが開かれます。
成功への第一歩として3 か月の有給研修期間
アメリカン・エキスプレスは「ベスト・エンプロイヤー・マレーシア Protected content Y」として表彰を受け、5 年連続で「エーオン・ヒューイット・ベスト・エンプロイヤー・マレーシア」を受賞しています。当社の一員に加わればその理由が分かります。


Discover opportunities with Global Credit Administration.
Are you fluent in Japanese? Then get ahead in your career by joining our Authorizations team within Global Credit Administration to protect American Express’ Japanese merchants and customers from fraud.

Make your qualities the hallmarks of our service.

Job responsibilities:
Handle incoming authorizations requests and queries from Japanese customers
Verify card member identities for merchants
Liaise with partner banks to confirm card member’s details and spend request approval
Update support messages, account status and create case set up into our applications for Fraud, Credit review
Handle calls with highest quality standards and ensure we deliver our brand promise
Uphold the highest level of integrity by adhering to compliance including, but not restricted to, law and regulations, privacy and data protection principles, anti-corruption, anti-money laundering, code of conduct and sanction rules
Participate in briefings/trainings, town halls, employee engagement and team building activities


You will be rewarded with:
A great place to work – We are in the top 10 most admired companies in the world…And the #1 amongst Financial Services
Fun at work! A great culture and environment – Game rooms and lounge area are situated in each floor to encourage a fun and happy workplace.
Competitive Salary – Get paid what you’re worth.
Career advancement opportunities – Shaping your future & opening both local & cross border opportunities.
Monthly Incentives – Based on customer experience (not sales), so you get rewarded for doing what you do best.
Extensive paid 3 Months Training – Giving you the skills and training you need to be a success!

American Express has been recognised as “Best Employer Malaysia Protected content Generation Y” and awarded “ Aon Hewitt Best Employer Malaysia” five consecutive times. American Express Malaysia also won 16 prestigious awards from the Contact Center Association of Malaysia. Among these are the following:

Best of the Best In House Contact Center / Contact Center of the Year (Gold)
Best In House Contact Center (Gold)
Best Employee Engagement (Gold)
Best Manager Inbound (Gold)
Best Manager Outbound (Gold)
Best Team Leader (Gold)
Best CCP Inbound (Gold)
Best CCP Outbound (Gold)
Best of the Best CCP (Gold)

Join us and you’ll soon see why.

Qualifications

望ましいスキル:
このポジションで成功するには、アクティブ・リスニング(積極的傾聴)能力だけでなく、日本語でのコミュニケーションに対する情熱と自信が必須となります。
最低でも SPM/STPM (あるいは同等の)資格保持者、高等教育機関での経験が望ましい
カスタマー・サービス分野での最低 1 年間の経験を持っている方
シフト制での変則的な日勤(週 5 日勤務、最も早いシフトは午前 7 時開始、午後1時まで)、あるいは変則的な夜勤(週5日勤務、最も早いシフトは午後9時開始、午前7時まで)に対応可能であること
サービス志向で、最低でも英会話でのコミュニケーションが取れる方
ビジネスレベルの日本語ができる方(最低でも JLPT1 または同等レベルが望ましい)
多様性のあるグループで信頼のおける誠実なチーム・プレーヤーになれる方
基本的な PC スキルを持ち Microsoft Windows のアプリケーションを使用できる方
Skills Needed:
Passion and confidence in communicating in Japanese is an essential requirement to be successful in this role as well as active listening
Minimum SPM/STPM qualifications or equivalent, preferably with tertiary education
At least 1 year of customer service experience
Must be willing to work on rotating day shifts (5-day week, earliest shift starts at 7am – 1pm) OR rotating night shifts (5-day week, earliest shift starts at 9pm – 7am)
Service-oriented and able to communicate well with conversational English as a minimum
Fluent in Japanese for business (minimum JLPT1 or equivalent preferred)
Team player who is able to work in a diverse group with high level of integrity
Basic PC skills and familiar with Microsoft Windows applications

Offer of employment with American Express is conditioned upon the successful completion of a background verification check, subject to applicable laws and regulations.

If interested, please submit application to:
Protected content

ReqID: Protected content

Kuala Lumpur Forum