Join now
Log in Join

Busco compañera de cuarto/Looking for roommate (La Paz)

Busco una compañera de cuarto para compartir mi departamento en Sopocachi cerca de la Plaza Avaroa, apartir de 3 de febrero. El departamento tiene dos habitaciones y dos baños, un comedor, una sala con chimenea, una oficina (para compartir conmigo), una cocina grande con orno, y una lavandería en el edificio.

Alquiler es US$ Protected content el equivalente en Bolivianos) y la mitad del internet y la electricidad. Normalmente la mitad seria 90B para internet y 175B para electricidad.

Si te interesa, llamame al Protected content mandeme un email para que nos podamos conocer un poco.

I am looking for a female roommate to share my apartment in Sopochachi close to the Plaza Avaroa starting February 3. The apartment has two bedrooms and two bathrooms, a dining room, a living room with a fireplace, an office (to share with me), a large kitchen with a full-sized stove and oven, and a laundry room in the building.

Rent is US$ Protected content equivalent in Bolivianos) plus half of the internet and electricity bills. Normally half would be around 40B for internet and 125B for electricity.

If you are interested, call me at Protected content send me an email so that we can get to know each other.

La Paz Forum