Join now
Log in Join

Appart. rented for summer (july to sept),650 € (Madrid)

Exterior appartment very comfortable and luminous, placed in Prosperidad District (1 minute from the Berlin Park). Fully furnished, dinning room, table for 4 people and a sofa bed. Fully equiped kitchen. Bedroom with a double bed and a wide fitted wardrobe. Complete bathroom with bathtub. It has terrace 20m2.
I search a responsible and clean person.
Metro 1 minute from the House (lines 9 and 4- Concha Espina and Prosperidad)
The price with all the expenses (comunity, gas & litter taxes) included (except the light Protected content . the horse has internet.
If you are interested please contact me Protected content or Protected content me please)
Alquilo mi apartamento por Protected content .
Es un apartamento de 40 metros con habitación independiente, un baño con bañera grande y cocina americana.Además, tienen 20 metros de terraza. Está en la calle Benigno Soto y en un 4º y está amueblado.
Tiene cerca, a menos de 1 minuto, 2 paradas de Metro: Concha Espina Protected content Prosperidad Protected content muchos autobuses. Cine, Teatro y supermercados casi en la puerta de casa. El barrio es muy agradable y tranquilo....genial para vivir.
El precio son Protected content con todos los gastos incluidos menos la luz. tiene internet y telefono.
Por favor, sé que no es necesario que lo diga pero ..."gente seria y responsable"

Madrid Forum