Join now
Log in Join

Looking to rent apt/room, Tribunal, 6 Jan-30 Apr (Madrid)

Hello! I am a second year MBA candidate at Cornell University in the US and will be studying at IE Business School for my last semester. I am looking for an apartment or a room to rent in a central location from 6 Jan Protected content . The areas that I am most interested in are near either the Tribunal or Gregorio Marañón metro stops.

I am a clean and respectful tenant, and will pay all rent and bills on time or early. Please feel free to reach out to me more information on myself or my program if you think it might be a good fit. I also have a friend who lives in Madrid who can help to facilitate the process. Thank you for your consideration.

Tyco

//
Hola! Yo soy un segundo año candidato de Maestría en Administración de Empresas en la Universidad de Cornell, y va a estudiar en el IE Instituto de Empresa para mi último semestre. Estoy buscando un apartamento o una habitación para alquilar en una zona céntrica de 6 enero a 30 abril. Las áreas que más me interesa son cerca ya sea el Tribunal o Gregorio Marañón paradas de metro.

Soy un inquilino limpia y respetuosa, y te lo pagaré todo el alquiler y las facturas a tiempo o anticipadamente. También tengo una amiga que vive en Madrid, que puede ayudar a facilitar el proceso. No dude en acercarse a mí más información sobre mí o mi programa si usted piensa que podría ser una buena opción por favor.

Gracias por su consideración,
Tyco

Madrid Forum