Join now
Log in Join

Looking for an Internship in Manila

Hello everyone,

My name is Journey Torres, I am a Dutch student with a Filipino background, currently in my second year, taking up International Business and Management at Rotterdam University in Rotterdam, the Netherlands. Next academic year Protected content I need to do an internship, I am very much willing to have this internship be done in the Philippines. The targeted period of the internship is from September Protected content February Protected content .

I hope someone can help me finding an internship in the Philippines or providing me with a contact details (email address) where I can send my resume. Thank you in advance!!

My LinkedIn profile is: Protected content

==========================================

Beste Allen,
My naam is Journey Torres, ik ben een Nederlanse student met een Filipijnse achtergrond. Momenteel ben ik een tweedejaars student van de opleiding International Business and Management Studies aan de Hogeschool Rotterdam. Als een onderdeel van mijn opleiding moet ik in het volgende collegejaar Protected content stagelopen. Ik wil heel graag op de Filipijnen stagelopen. De stageperiode is van september Protected content en met februari Protected content

Hopelijk kan iemand mijn helpen met het zoeken naar een stage of met enige contactgegevens kunnen verstrekken waar ik mijn CV en motivatie kan sturen.

Mijn LinkedIn profile is: Protected content

Manila Forum