Join now
Log in Join

Personalized jewelry for the holiday season (Mexico City)

Are you looking for a special present for your loved ones this holiday season? What about a piece of handmade, high-quality jewelry which can also be custom ordered to match specific color, style and size preferences. I am offering both pre-made and customizable jewelry options that encompass a large range of both tastes and price points. Please take a look at my facebook album and contact me via inbox or e-mail at Protected content to inquire about any of the pieces in the album or a custom order. Enjoy and thank you!

Están buscando un regalo especial para sus seres queridos en esta temporada de fiestas? Cómo les parece regalar joyería de alta calidad hecho a mano, la cual también se puede personalizar para escoger preferencia de colores, estilos y tamaños. Ofrezco joyería ya hecha y opciones para personalizar en un amplio rango de gustos y precios. Por favor vean mi álbum de fotos acá en facebook y pónganse en contacto conmigo por inbox o mandando un correo a Protected content para preguntar sobre los modelos en el álbum o un pedido personalizado. Espero que disfruten ver los diseños y muchas gracias!

LINK TO FACEBOOK ALBUM:
Protected content

Mexico City Forum