Join now

Yoga au Dojo Zen de Montpellier, rue Bourrely

I didn't really know where to post my text but "Jobs" didn't look like the right place.
Well, I'm starting to teach yoga in Montpellier next week so come and try or spread the word! My class are in french but I can teach private class in english.

I'm teaching 3 kind of class. Hatha (relaxing yoga), Vinyasa (dynamic fluid yoga) and Prenatal for pregnant women and young mummys.
Yoga is for everybody, don't tell me that you can not do yoga because you're not flexible! It's regular practice that makes you flexible ;-)
Classes are held at the Dojo Zen in Montpellier, 34, rue Bourrely (perpendicular to Av. Georges Clemenceau)
Tuesdays 12. Protected content Prenatal
Wednesdays 18. Protected content Hatha
Thursdays 12. Protected content Vinyasa

All the informations are on the blog:  Protected content

For the frenchies:
J'espère que vous avez passé un bel été et que vous avez envie de rester zen.
Je commence mes cours de yoga la semaine prochaine alors n'hésitez pas à venir faire un cours d'essai et à diffuser l'information autour de vous.
Je propose 3 types de cours: du Hatha yoga (yoga détente), du Vinyasa yoga (yoga dynamique) et du yoga prénatal pour les femmes enceintes et les jeunes mamans. Mes cours sont ouverts à tous et ne pensez pas qu'il faut être souple pour faire du yoga! C'est justement en pratiquant régulièrement que vous le deviendrez ;-)
Les cours sont au Dojo Zen de Montpellier, au 34, rue Bourrely (une perpendiculaire de l'avenue Georges Clémenceau)
mardi 12h Protected content Prénatal
mercredi 18h Protected content Hatha
jeudi 12h Protected content Vinyasa
Retrouvez toutes les infos sur le blog:  Protected content
Ou appelez moi: 06.95.19.82.14
A bientôt,
Carine - Krin Yoga

Montpellier Forum

Our Global Partners