Join now

Etnisk diskriminering! (Oslo)

Hei

Jeg har en hastesak her, en veninne er i Oslo nå om dagen og arbeider med master oppgaven sin:

Jeg trenger aa intervjue personer med internasjonal bakgrunn som snakker godt norsk, helst med hoeyere utdanning. Temaet er etnisk diskriminering i arbeidslivet av personer som paa papiret ikke skiller seg ut fra etniske nordmenn verken naar det gjelder spraakkunnskaper eller kompetanse. Intervjuene tar ca. en halvtime og er selvsagt helt anonyme. Formaalet med intervjuene er aa faa frem meninger og opplevelser som disse kandidatene har/har opplevd i yrkeslivet, baade positive og negative.
Dette er for min masteroppgave, jeg studerer International Business Management paa Kingston University i London.

---------------------- Protected content
Så hvis det er noen som kan tenke seg å dele sine erfaringer, gi meg beskjed i løpet av uken, dette er et veldig aktuellt tema som sikkert flere av dere har erfarringer med.

-Mikkel

English excerpt:
A friend of mine is doing her master thesis on ethnic discrimination related to the jobmarket, and wants to intervju them for her work. The reason it is in Norweagien is because she is looking for people that are not ethnic norwegians, but are able to to understand and use it.

Oslo Forum

Our Global Partners