Join now
Log in Join

Looking for a room in Panama - San Francisco (Panama City)

¿Buscas un cuarto en Panama?

Tengo un cuarto con cama de matrimonio, closet grande y baño disponible, esta ubicado en San Francisco. El piso tiene area social genial con piscina grande, barbacoa y gimnasio. El piso esta amoblado, esta cerca al súper 99, lavandería, hotel Sheraton, cerca al GYM de Power club. Tienes excelente ubicación. Busco compañer@ de piso que quieren creer un buen ambiente (buen rollo), mas que solo compartir los gastos! Me gusta cocinar, salir de fiesta y ir de viajes, tenemos una buen red de amigos que somos casi una familia. Busco una persona sería, responsable y estable.

Si estas interesado, escribir a mi whastsApp Protected content

Un saludo,
Andrea

Double Room with private bathroom in Bella Vista

Looking for a room in Panama?

I have a room with double bed, large bathroom and closeth available, is located in San Francisco. The flat has great social area with large pool, BBQ and gym. The apartment is furnished, is close to 99 super, laundry, Sheraton hotel, close to Power GYM club. Have excellent location. Seeking flatmate who want to believe a good atmosphere (good vibes), more than just share the expenses I like cooking, going to party and travel, we have a good network of friends who are almost like family. Seeking A person would be responsible and stable.

If interested, write to my whastsApp Protected content

Regards,
Andrea

Panama City Forum