Join now
Log in Join

Australian Relocating to Paris looking for a room

Views
21

Hey everyone! I am a 23 year old gay Australian guy moving to Paris long (hopefully arriving in the next two months). I am looking for a room to rent. I like clubbing, going out, sightseeing, reading, meditation, Buddhism, nice walks and black and white movies. I am very social but also enjoy being at home in the peace and quiet!
Respectful of other people and thier space, neat and tidy and generally normal!
At the moment I am looking for work but one day hope to work for airlines in Paris.
I am gay so I am looking for someone respectful of my lifestyle and ok with male visitors.

I do not smoke nor do any drugs.

I like animals and pets but not lizards, snakes or reptiles!!!!

I am coming to France to make new friends, settle down and improve my French.

If I sound like someone you would like to chat with or share a place with, please feel free to contact me!

Protected content

Bonjour! Je déménage à Paris! Je suis étudiant (j’étudie la psychologie en ligne avec chez une université australienne). Je travaillerai comme prof d’anglais ou quelque chose autre à Paris et après quelques mois (quand je parle meilleur de français) je voudrais trouver un boulot comme steward pour une compagnie aérienne (je suis steward en Australie). Je suis calme et prévenant et je ne me drogue ou fume pas.

J’aime beaucoup aller en boîte, la lecture, le Bouddhisme, voyager, les films en noir et blanc, j'adore l'histoire et les documentaires!!!, faire du shopping, aller dans la campagne ou dans la plage dans la journée ou aller dans un café. Je suis très sociable mais au même temps j’aime beaucoup le calme et d’être chez moi.

J’aime beaucoup des animaux domestiques mais pas des serpents ou des lézards ! Je serai en France pour m’améliorer en français, faire des amis et étudier.

Je suis gay et donc je trouve une colocation avec quelqu’un acceptant et ouvert au mon style de vie.

Je ne suis pas certain de ma date d'emménagement mais je serai en France en 2 moins :)

N’hésitez pas de me contacter !

Ashley

Paris Forum