Join now
Log in Join

In Paris now: Looking for a room as of Jan14 2015

Hi everyone, I am already in Paris and I am looking for a room starting on Jan 14, Protected content 4 weeks (maybe 8). I am a very responsible (non-smoking) and well-mannered guy. I am here in Paris to conduct an independent research on the use of the french language in international cooperation and development and I am not home very often. I have been working in over 30 countries and I am very respectful and discreet when it comes to sharing space with someone else. I speak several languages, including French, English, Italian and Portuguese. If available, please send me the price for the whole month and more info on where the place is located (including metro and bus info). Thank you very much!

Bonjour, je suis à Paris en ce moment et cherche une chambre à partir du 14 Janvier Protected content une période de 4 semaines (peut-être 8). Je ne fume pas et je me considère un mec très responsable et bien éduqué. Je suis à Paris pour conduire une recherche indépendante sur l'utilisation de la langue française dans le domaine de la coopération internationale et je ne passe trop du temps à la maison. J'ai travaillé dans plus de 30 pays dans le monde et je suis très respectueux quand il s'agit de partager l'espace avec quelqu'un. Je parle plusieurs langues (ex. Francais, Anglais, Italien, Espagnol et Portugais). Envoyez-moi svp le prix pour ladite période y les repères (inclus metro et bus) quand vous répondez à l'annonce. Merci beaucoup!

Paris Forum