Join now
Log in Join

Je cherche un stage/ I'm looking for an internship (Paris)

Hello Everyone !

I'm looking for a 6 month or year long internship in the field of marketing/advertising and/or communications for my year abroad (my penultimate year of study) which will commence (ideally) in September Protected content . I'm a hard working,adaptable and enthusiastic student at Queen Mary University of London and I'm currently studying French with Business Management.
I've chosen to work in Marketing because it's my favourite module thus far and I would love to gain experience in this field.

I am open to work in a wide range of industries and will therefore consider all options.

I speak French,English fluently and Spanish at an intermediate level, so that is a plus.

Please respond to this thread, message me or send me an email at :
Protected content
or
Protected content

Thank you ! I hope to hear from you soon

--------------------------------------------------------------------------------------- Protected content
Bonjour tout le monde !

Je suis étudiante en Français et Commerce à Londres ,a Queen Mary University of London. Dans le cadre de mes études, je dois trouver un stage durant 6 mois ou 1 an qui commencera (idéalement) à partir du mois de Septembre Protected content . Je cherche un stage dans le domaine du marketing/pub ou communications car parmi tous mes modules, les cours de Marketing m'ont le plus marque et j'ai donc envie de gagner de l'expérience professionnelle dans ces domaines.
Je suis une élève motivée, enthousiaste et travailleuse qui s'adapte facilement à divers environnements de travail.

En plus de cela, je parle Français et L'Anglais couramment et l'Espagnol a un niveau intermédiaire.

Vous pouvez me répondre ici directement soit sur ce forum ou par message perso. Vous pouvez aussi me contacter via mon adresse mail a:
Protected content
Ou
Protected content

Je vous remercie de l'attention que vous avez accordée à ma demande et j'espère recevoir une réponse de votre part bientôt !

Paris Forum