Join now

Improve your English with my classes! (Rio de Janeiro)

Scroll down for English version.
Oi! Meu nome é Joanne, sou professora do Reino Unido e posso ajudá-lo a melhorar seu inglês! Tenho mais de vinte anos de experiência no ensino de adultos e adolescentes, incluindo muitos estudantes brasileiros. Eu tenho algumas vagas para aulas usando o Skype e estou oferecendo um desconto especial para os membros do Internations. Eu irei projetar lições pessoais especialmente para você e, dependendo de suas prioridades, vou ajudá-lo a melhorar suas habilidades de falar, ouvir, escrever e ler. Posso ajudá-lo com o inglês geral ou para se preparar para exames ou inglês comercial para fins especiais. Entre em contato comigo para agendar uma aula gratuita e reservar um curso que garanta o sucesso!
Protected content

Hi!
My name is Joanne, I am a teacher from UK and I can help you to improve your English! I have more than twenty years experience of teaching adults and teenagers, including many Brazilian students. I have a few vacancies for lessons using Skype and am offering a special discount for Internations members. Protected content
I will design personal lessons especially for you and, depending on your priorities, I will help you to improve your speaking, listening, writing and reading skills. I can help you with General English, or to prepare for exams or business English for special purposes. Protected content me to arrange a free trial lesson and to book a course that will guarantee success!
Protected content

Rio de Janeiro Forum