Join now

Need some English Coaching- limited spaces (Rio de Janeiro)

Are you lacking confidence in speaking English? Do you have a presentation or opportunity coming up where you need to present or talk in English? Do you want to feel more confident speaking and conversing in English with colleagues in other parts of the world?

Allow me to support you with feeling comfortable speaking and engaging in English. I am an English Coach...a native speaker from the US that has worked in language education, theater and mindfulness for many years. Feeling confident speaking another language is not only about knowing the language and practicing it but overcoming the fear of doing it. I create a place for you to start feeling comfortable speaking English and overcoming those fears.

I can do classes in person in Zona Sul of Rio de Janeiro or via Skype from anywhere in Brazil. If you are interested in learning more please contact me at Protected content or via whatsapp at Protected content .

Precisando de um Coach em inglês!?
(Precisando dar um upgrade no seu inglês?!)

Está te faltando confiança para se comunicar em inglês? Você tem alguma apresentação ou evento onde deverá mostrar fluência em inglês? Você quer se sentir mais confiante falando e conversando em inglês com seus amigos e colegas de trabalho de outras partes do mundo?

Permita-me te apoiar para que você sinta-se mais confortável ao se comunicar em inglês. Eu sou um(a) coach de inglês ... Nativa dos EUA, trabalhando há muitos anos na educação de línguas, teatro e “mindfulness”. Ter confiança em falar um outro idioma não é apenas conhecer e praticar a língua, mas superar o medo de fazer isso. Eu posso criar o espaço ideal para você começar a se sentir mais confortável falando inglês e superar esses medos.

Eu posso fazer aulas presenciais na Zona Sul do Rio de Janeiro ou através do Skype para qualquer lugar do Brasil. Se você está interessado em aprender mais, me envie uma mensagem em Protected content ou via whatsapp no Protected content .

Rio de Janeiro Forum