Join now
Log in Join

1998 Mazda 626 Automatic Station Wagon (Santiago de Chile)

For Sale Protected content 626 Station Wagon. Much loved and faithful vehicle, we have travelled and camped from Los Angeles to Mendoza, Pisco Elqui and Chungungo.

Automatic 4 speed transmission, cold air conditioning, electric windows, power steering, smooth and comfortable to drive, reliable and steady on the road. It is in good condition throughout with a few minor dents and scratches as shown. 150,000km’s.

All photos are current, it is a bit dusty as we just got back from a camping trip this weekend.

Unfortunately my work is taking me away more often and for longer periods so it is no longer worth me keeping a car in Chile. This is an ideal car for the city, automatic transmission makes driving in the traffic so much less stressful.

Our mechanic has valued the car at 1.9 million pesos. Please call: Protected content , or email Protected content - my name is Ian.

En Venta Protected content 626 Station Wagon. Vehículo mucho querido y fiel, hemos viajado y acamparon desde Los Ángeles a Mendoza, Pisco Elqui y Chungungo.

La transmisión automática de 4 velocidades, aire acondicionado frío, elevalunas eléctricos, dirección asistida, suave y cómodo de manejar, fiable y constante en la carretera. Está en buenas condiciones en todas partes con algunas abolladuras y arañazos menores como se muestra. 150,000km’s.

Todas las fotos son actuales, es un poco de polvo como acabamos de regresar de un viaje de campamento este fin de semana.

Desafortunadamente, mi trabajo me está quitando más frecuencia y durante más tiempo, así que ya no me vale mantener un auto en Chile. Este es un coche ideal para la ciudad, la transmisión automática hace que la conducción en el tráfico mucho menos estresante.

Nuestro mecánico ha valorado el coche en 1,9 millones de pesos. Por favor llame al: Protected content , o email Protected content - mi nombre es Ian.

Santiago de Chile Forum