Join now

Búsqueda de trabajo/Seeking work opportunities (Santiago de Chile)

Hi Internations Community!

I've recently moved to Santiago, Chile from the U.S. in the hopes of finding a job that builds on my professional experience. As a Mexican-born U.S. citizen, I am bilingual and equipped to help companies serve diverse clients in the Americas. I've recently graduated from a U.S. university where I studied entrepreneurship and gained experience in management consulting, project/operations management, and sales. Most recently, I completed a year of service at a nonprofit as a project coordinator and data analyst through AmeriCorps. I am close to obtaining a work visa in Chile, so I'm able to get working within the next couple of weeks. If anyone works at a company with current openings in management consulting or project management, or has any leads, let's connect! I'd also appreciate any advice you may have in regards to navigating the job hunt as an expat in Chile.

Thank you!

Español:

Hace poco llegué a Chile desde los Estados Unidos para desarrollar mi carrera profesional. Soy un recién egresado universitario; estudié administración de empresas con mención en emprendimiento. Tengo experiencia en las áreas de: consultoría de gestión, administración de proyectos, y ventas. Actualmente estoy haciendo el trámite de visado, así que estaré disponible para trabajar en un par de semanas. Por favor, no dude en comunicarse conmigo si necesita más información sobre mis cualificaciones. Además, si trabaja en una compañía que está contratando en las áreas de consultoría de gestión y/o gestión de proyectos, me haría un gran favor si se pone en contacto conmigo. Le agradecería cualquier ayuda que me puede proporcionar.

¡Muchas gracias de antemano!

Saludos,
Miguel Ángel Herrera
Protected content

Santiago de Chile Forum

Our Global Partners