Join now
Log in Join

Job in community development, social innovation.. (Santiago de Chile)

Views
21

I´m a Community Psychologist with extensive experience in higher education, community development and social innovation. Recently I worked at the university level as the coordinator of the innovative learning methodology called service-learning.
I have a great interest in education, innovation, community work and I am passionate about facilitating the development of the potential of all individuals, as well as community intervention in vulnerable sectors and the exploration of innovative community methodologies. In addition, I am interested in participatory research/action and grassroots methods related to 'self-organization'.
I would love to connect with other professionals with the same interests and passions.

Hola,
Estoy buscando alguna oportunidad laboral para alguien de mi perfil. Le comento que soy Psicóloga Comunitaria con una amplia experiencia tanto en el área de la educación superior como en el área del desarrollo comunitario y la innovación social. Recientemente trabajé como Coordinadora de la metodología innovadora de aprendizaje, Aprendizaje Servicio (A+S), en un Instituto de la Universidad.

Tengo un gran interés por la educación, la innovación, el trabajo comunitario y me apasiona la facilitación del desarrollo de las potencialidades de todos los individuos y la intervención comunitaria en sectores vulnerables, tal cual como metodologías comunitarias innovadoras. Además, me interesa la investigación y acción participativa y métodos de ´abajo hacia arriba´, relacionados con ‘auto-organización’, apoyando el proceso del empoderamiento local.

Me encantaría conectar con otros profesionales con los mismos intereses y pasiones.

Santiago de Chile Forum