Join now
Log in Join

Looking for a single room in central SP (São Paulo)

Oi, I am a (Norte) Americano who will be in São Paulo until at least December to study Portuguese and learn more about Brazil. I am looking for a single room in an apartment in a central area of the city, potentially Vila Mariana, Higienópolis, Consolação, Perdizes, Pinheiros, or Vila Madalena. Near the metro is very important as I do not have a car here and rely on public transportation.

I am in my late 20's, professional, clean, organized. I am looking for a furnished room that is well ventilated and won't get too hot in the heat. This could also be an opportunity for Brazilians to improve their English skills while hopefully supporting my limited but developing Portuguese!

Price range around R$1400

///

Oi, sou um Americano, que está em São Paulo, pelo menos até dezembro, para estudar Português e aprender mais sobre o Brasil. Estou à procura de um quarto individual em um apartamento em uma área central da cidade, de preferência na Vila Mariana, Higienópolis, Consolação, Perdizes, Pinheiros, Vila Madalena ou perto do metrô.

Tenho 29 anos, sou sério e organizado. Estou à procura de um quarto mobiliado e bem ventilado. Acredito que isso também poderia ser uma oportunidade para os brasileiros melhorarem seus conhecimentos de inglês e/ou me ajudar com meu conhecimento ainda limitado, mas promissor em Português!

São Paulo Forum