Join now
Log in Join

Looking for an apartment in Pinheiros or Butantã (São Paulo)

--> English down below

Olá pessoal,

estou aqui em Sampa há três meses e trabalho numa empresa alemã em Carapicuíba com contrato indefinido. Por enquanto estou morando num quarto de um apartamento que estou compartindo com outra pessoa, mas a partir de Janeiro gostaria de mudar.

Por isso estou na procura de um apartamento p/ duas pessoas, preferivelmente mobiliado na zona de Pinheiros, Praça Pedro Calmon como referência. La perto fica a estação do ônibus para Carapicuíba, mas também estaria disposto cruzar o rio para morar em Butantã (não tão longe da Rod. Raposo Tavares, pelo ônibus ao trabalho) porque acho que os aluguéis vão ficar menores comparando com os de Pinheiros.

Agradeço qualquer dica

mailto: Protected content

Abraços

Karl

Hello everybody,

I’m in Sampa for three months now and I’m working for a German company in Carapicuíba with indefinite contract. For the time being I’m living in a room in a shared apartment, but as of January I would like to move.

For this reason I’m looking for an apartment for two persons, preferably furnished in the area of Pinheiros, Praça Pedro Calmon as a reference. Close by there is the bus stop for the bus to Carapicuíba, but I also would be disposed to cross the river to live in Butantã (not so far away from Rod. Raposo Tavares, due to the bus to take me to work), because I presume that the prices for the rentals are lower than the ones in Pinheiros.

Thank you for any kind of tip.

mailto: Protected content

Abraços

Karl

São Paulo Forum