Join now

On-line English Classes - Skype / Zoom (São Paulo)

Hello everyone,

I hope you are all staying safe and sane during this time of quarantine and self-isolation.

Since the beginning of this whole pandemic, I've been able to manage my time a little bit better because I don't have to move from one class to another; which has an up-side... I've been able to fit more on-line classes into my schedule!!!

I am a native Canadian and I've been living in Brazil for almost 5 years. I am a fully certified ESL teacher with over 5 years of experience. I have experience with Brazilian Portuguese, Japanese, and Spanish speakers.

Since times aren't the easiest for anyone at the moment, I've decided to drop my price from R$140.00 an hour to R$110.00...
(Keeping in mind that this price includes all of the material that may be necessary for your English course)

_____________________________________________ Here is a little bit more about me and my method in Portuguese considering Brazilians seems to be my target market ....

Apresentação

Sabe aqueles incontáveis níveis de inglês e gastos com diversos livros todo semestre que a escola de idiomas quer te vender para você ficar lá por muito tempo?!

Então, a minha metodologia é MUITO diferente: Você aprende na sua velocidade e em jeito que funciona para você!

Sou o professor Brandon com mais de 5 anos de ensino de Inglês, experiência com brasileiros, mexicanos e japoneses.

Metodologia

1) Na sua primeira aula teste, realizamos uma avaliação para eu conhecer seu estilo de aprendizagem. Isso vai me ajudar a preparar as melhores aulas de acordo com o jeito que você aprende mais fácil! ;)

2) Ainda nessa primeira aula, vamos desenhar um plano de estudo até você atingir a fluência!
A ideia é termos bem claro quais são nossas metas no seu desenvolvimento e irmos acompanhado de perto a sua evolução.

3) Depois de tudo mapeado, começamos as aulas! Serão momentos de teoria gramatical, vocabulário, conversação até lições de casa envolvendo suas séries favoritas no Netflix! ;)

4) E assim vamos até chegar o dia que você vai olhar o plano que desenhamos e dizer: "I DID IT! Conquistei a fluência no Inglês!"

5) E o último passo será comemorarmos sua vitória!

AMO ensinar e espero que você também goste das minhas aulas!
Marque sua primeira aula para montarmos seu plano!

Talk to you soon!

São Paulo Forum

Our Global Partners