Join now

Room avail. next to Paulista, Metro Trianon Masp (São Paulo)

Hi girls!
My name is Samantha, 34 years, brazilian and i'll have a room available in my apartment by Dec 1st, so I'm looking for a new female flatemate to live with me and Fernanda (each one has your own room).

- Cost: R$ Protected content around R$210 per month. 1 month security deposit needed and minimum of 3 months stay.

The Room: private, small but cousy and furnished (single bed with storage box, wardrobe, mirror, blind and coat rack).

The apt: 3 bedrooms, 1 living Room, 1 kitchen, 1 bathroom.

Just 3 minutes walking from Trianon Masp metro station, 1min from Pão de Açúcar, 5min from Cidade São Paulo mall among others as drugstores and restaurants.

If you are interested, let me know so we can talk more.

Whatsapp: Protected content

Regards,
Samantha

Portuguese description:

Oi meninas,

Me chamo Samantha e a partir de 1 de Dezembro, um quarto estará vago no meu apartamento e por isso procura uma nova pessoa (mulher) pra vir morar comigo e com a Fernanda (cada uma no seu quarto).

- Valor mensal: R$ Protected content que giram em torno de R$210. Solicitado 1 mês de caução e tempo de estadia minimo de 3 meses.

O quarto é privativo, pequeno mas acolhedor e mobíliado (cama de solteiro com baú, colchão, guarda roupa com porta de correr, espelho, mancebo e persiana).

É um apartamento de 90m2, com 3 quartos (cada uma com seu quarto), 1 banheiro, sala, cozinha e lavanderia.

Há 3 minutos andando do metrô Trianon Masp, 1min do mercado Pão de Açúcar e Mercado Dia, 5min do Shopping Cidade São Paulo dentre outras coisas como padaria, farmácia e restaurantes.

Se te interessar, me contate para conversarmos melhor!

Whatsapp: Protected content

Samantha

São Paulo Forum

Our Global Partners