Join now
Log in Join

Room near USP - Parque Villa Lobos (São Paulo)

Hello,

I have an extra room for short term or long term rental in my cozy house located near USP/Parque Villa Lobos.

The house is located in a closed area (VILA) in Alto da Lapa, near Jaguaré train station (20min walking) it has a large living room and kitchen, 3 bed-rooms, 2 bathrooms, service area and garden. There are supermarkets, bakery and other infrastructure within walking distance and bus stops next door. Parque Villa Lobos is 20min walking too, and I often go there by bike.

The area is super quiet, full of birds and nature. You would be paying R$ Protected content month or R$200 per week, with all included - rent+taxes, eletricity, water, internet and general cleaning.

If you need a parking lot, there is also this possibility because i have 2.

For more detailed information send me a PM.

Olá,

Estou alugando o quarto extra da minha casa de vila, localizada perto da USP/Parque Villa Lobos.

A casa é grande, tem 3 quartos, uma sala e cozinha grande, 2 banheiros, área de serviços e quintal. Estou localizada 20 minutos a pé da estação Jaguaré e do Parque Villa Lobos. Ao redor há supermercado, padaria, posto de gasolina 24h.
O aluguel é R$ Protected content ou R$200 a semana com internet e eletricidade, agua, gas já inclusos, e está mobiliado.

Caso necessite de vaga, há esta possibilidade pois temos 2.

Vou tirar fotos, mas quem estiver interessado me mande uma mensagem.

JanJan

Offers from our Partners
Offers from our Partners
Offers from our Partners
Offers from our Partners

São Paulo Forum