Join now
Log in Join

Room to rent at rua Oscar Freire: R$1.200 (São Paulo)

Possuo um quarto na rua oscar freire, próximo ao metrô clínicas.

I've got a room at Oscar Freire st, near clinicas subway station - Green line.

A região é muito boa e tem fácil acesso ao metrô e ônibus para todos os cantos da cidade. Além disso, tem supermercado,
farmácias, hospital, academia, padaria, tudo muito próximo.

It is a very good neighborhood and has easy access to the subway and bus to every corner of the city.It also has supermarket, pharmacy, hospital, gym, bakery, all very close.

O ap possui 2 quartos, sendo que um é meu. Sou bem tranquilo e procuro alguém que tb seja para dividir o ap.

The apartment has 2 bedrooms,wich one is mine. I am very calm, easy-going and look for someone with the same mood to divide the home.

O quarto é pequeno, não é suíte. Porém o ap possui 2 banheiros, você pode ficar com um para vc!

The bedroom is small, it is not suite. But the place has 2 bathrooms, wich means that you can have one for u!

O que mais você precisa saber?

Eu Trabalho de dia (no metrô), estudo à noite (contabilidade) e viajo alguns fins de semana para visitar parentes no interior.

I work day (at the subway), study at night (accounting) and ride on some weekends to visit relatives in the country.

Também, algumas semanas (normalmente de domingo à terça) minha mãe deixa o cachorrinho dela em casa (um york muuuuito pequeno e tranquilo, não suja e não faz barulho)

Also, sometimes (usually from Sunday to Tuesday) my mother let her dog at home (a york very small, quiet and clean)

Dá uma olhada nas fotos e me fala se tiver interesse.

You can see some pictures at this link:

Protected content

Peço R$1.200,00 com contas inclusas (Internet + faxineira semanalmente)

I'm asking for R$1.200,00 bills included. (internet + cleaning everyweek )

O que acha de ver o local ?

How about seeing the place ?

facebook:christiano.wolf
whatsapp: Protected content

Att

São Paulo Forum