Join now
Log in Join

dobra praca dla Polaka w Outsourcingu IT w Sofii (Sofia)

Views
14

Witam

Moja obecna firma otsourcingowa Euroccor w Sofii szuka Polaka (Native Polish) na stanowisko w Helpdesku – TECHNICAL CUSTOMER CARE AGENT with POLISH and ENGLISH na moje miejsce. Rozwijam się zawodowo i zmieniam pracę na bardziej zaawansowaną. Jeżeli znasz kogoś potencjalnie zainteresowanego tą pracą lub sam jesteś zainteresowany, to prześlij mu opis pracy poniżej i podaj mu proszę moje namiary.

> Mogę zarekomendować odpowiedniego kandydata w wewnętrznym programie rekomendacji znajomych. Osoba przeze mnie zarekomendowana ma bardzo dużą szansę na dostanie tej pracy. Praca ciekawa, dobrze płatna i rozwojowa. Lepiej płacą niż w Polsce. Polecam. Firma też OK.Zainteresowana osoba niech się ze mną skontaktuje i ewentualnie prześle mi swoje CV i list motywacyjny po angeilsku.
>Nie wymagają doświadczenia awodowego w IT. W temacie IT dają bardzo dobre szkolenie. Wymagany jest płynny angielski, native Polski oraz doświadzenie w pracy z klentem.

>moje dane konaktowe:
Mariusz Sokołowski
Protected content
Protected content Protected content

OPIS PRACY
TECHNICAL CUSTOMER CARE AGENT with POLISH and ENGLISH

"“EUROCCOR Ltd. company Business Process Outsourcing (BPO) project in Sofia,Bulgaria for NEWELL RUBBERMAID corporation – DYMO HELPDESK EMEA (Dymo, Rhino, Cardscan)

TASKS:
Providing 1st line Technical Support of IT Software & Hardware for Poland, EMEA, USA, APAC – phone, email and chat end users:
— Analyzing and diagnosing the source of the trouble
— Remote troubleshooting and solving of software and hardware incidents ; – Software installations and issues for consumers using DYMO Software, Printers and Business Card Scanners in MS Windows and Mac Apple OS
— Providing Pre-sales detailed information & advice and After Sales Warranty & Repair service of DYMO, CardScan and Rhino machines and software compatibility with .NET Framework, Windows Protected content , XP, Vista, 7, Protected content , Mac OS X 10.6, 10.7, 10.8, Linux, Citrix environment, print server, Lotus Notes, Microsoft Office, ACT!, Goldmine.
— Log all calls and chats to helpdesk system : Remedy
—Aim for first time resolution & escalating more complex incidents when appropriate to 2-nd Line”

>to naprawdę bardzo dobra okazja
>pozdrawiam
>Mariusz

Sofia Forum